γονείς


Σεμινάριο BLS/AED ERC, στο 2ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου.

 19 ΜΑΙΟΥ 2022

Με επιτυχία υλοποιήθηκε στο χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Τυρνάβου, τη Πέμπτη 19/5, το Πιστοποιημένο σεμινάριο BLS/AED (ERC) στο πλαίσιο  συνεργασίας της «Επιμόρφωσης Ζωής» (Επι.Ζω.) με τους εκπαιδευτικούς και το Δ.Σ του συλλόγου Γονέων.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί και γονείς, είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πάνω σε βασικές αλλά σωτήριες γνώσεις και δεξιότητες, για την αντιμετώπιση επειγόντων και απειλητικών για την Υγεία και τη Ζωή καταστάσεων, στην εφαρμογή Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) με χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (ΑΕΑ), σε περιπτώσεις Καρδιακής Ανακοπής σε ενήλικες, σύμφωνα με τις νεότερες κατευθυντήριες οδηγίες του ERC (Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αναζωογόνησης).

Το σεμινάριο χωριζόταν στο θεωρητικό μέρος με Εισαγωγική διάλεξη για την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση καθώς και με επίδειξη δεξιοτήτων Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης με Αυτόματο Εξωτερικό Απινιδωτή (σενάρια σε πραγματικό χρόνο) και στη συνέχεια στην πρακτική εξάσκηση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης σε εκπαιδευτικά προπλάσματα (κούκλες).













https://drasi.eu/antibullying/


12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Τρίωρο σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς στο 2ο Νηπ/γείο Τυρνάβου από το τμήμα εκπαιδευτών ΕΟΔΥΑ (Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης & Υγειονομικών Αποστολών) με θέμα "Παροχή Α' Βοηθειών σε επείγουσες καταστάσεις". Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτές Λέτσα Ξενοφών και Κονταράτου Τούλα για τις πολύτιμες γνώσεις που μας πρόσφεραν σε θέματα επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας. Ευελπιστούμε στη συνέχιση της κατάρτισης - εκπαίδευσης της ομάδας. συγχαρητήρια για το αξιόλογο κοινωνικό τους έργο. Συγχαρητήρια αξίζουν και στο σύλλογο γονέων για την άψογη διοργάνωση του σεμιναρίου.


















ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ (3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019)



παραδοσιακα οπωσ καθε χρονο ετσι και φετοσ καναμε την καθιερωμενη λειτουργια στο εκκλησακι τησ αυλησ μασ παρουσια γονεων και φιλων










1η συναντηση γονεων νηπιαγωγων σχολικη χρονια 2019- 2020















ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΟ 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ 11/5/2019


Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, σε συνεργασία με το τμήμα εκπαιδευτών ΕΚΑΒ ΛΑΡΙΣΑΣ διοργάνωσε την Τρίτη 14 Μαΐου και ώρα 5:30 μ.μ στο χώρο του Νηπιαγωγείου σεμινάριο με θέμα: «Παροχή Α΄ Βοηθειών σε επείγουσες καταστάσεις – ΚΑΡΠΑ/ΑΕΑ».











Το σεμινάριο περιλάμβανε αναλυτικά τις εξής ενότητες: Αντιμετώπιση Τραυματισμών Αντιμετώπιση Παθολογικών περιστατικών (Λιποθυμία, έμφραγμα μυοκαρδίου, επιληψία, δήγματα -τσιμπήματα εντόμων – φιδιών, αλλεργικό σοκ, δηλητηριάσεις). Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (Το ενημερωτικό σεμινάριο υλοποιήθηκε  με βάση τις νεότερες κατευθυντήριες οδηγίες και πρωτόκολλα εκτίμησης & αντιμετώπισης τραύματος διεθνώς). Ευχαριστούμε τον εκπαιδευτή του ΕΚΑΒ Λέντζα Ξενοφών και τη συνεργάτιδά του για την άριστη ενημέρωση - εκπαίδευση.

ενημέρωση γονέων 
22 μαρτιου 2019
https://paidis.com/2019/03/21/%CF%83%CF%84%CE%BF-2%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CF%85%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD/?fbclid=IwAR3oYO0lYwwIt4VtLEhIjhNUyusejxDxGtXb6BSCmx9gzRffm_8ZOv8_dBY

μια ενδιαφέρουσα ενημέρωση – συζήτηση με θέμα: «Συμπεριφορές που βοηθούν στην ψυχική υγεία του παιδιού» πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στο 2ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, γονέων και κηδεμόνων των νηπίων.
Συντονίστρια της  συζήτησης ήταν η ψυχολόγος Εύη Πατσιούρα.






27 νοεμβριου 
Μια σημαντική ενημέρωση στους γονείς του 2ου Νηπ/γείου Τυρνάβου από τη Λογοθεραπεύτρια Ψύρρα Θεοδώρα


Από την προσχολική ηλικία, γονείς και εκπαιδευτικοί πολλές φορές διαπιστώνουν τυχόν προβλήματα στην ανάπτυξη του λόγου κάποιων παιδιών. Αυτά τα προβλήματα, αργότερα στις τάξεις του Δημοτικού – λένε οι ειδικοί- συνήθως σχετίζονται με κακές επιδόσεις, προβλήματα στο διάβασμα, στην ορθογραφία, στην αριθμητική, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλει το παιδί.
Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη του λόγου όταν δεν βρίσκουν λύση σχετίζονται συχνά με μαθησιακές δυσκολίες, που παρουσιάζει κάποια στιγμή ο μαθητής, και σχολική αποτυχία. Αν όμως από την αρχή διαγνωστεί, τότε το πρόβλημα βρίσκει λύση, αρκεί να συνεργαστούν οι γονείς με τους εκπαιδευτικούς και τον ειδικό λογοθεραπευτή. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό οποιαδήποτε δυσκολία στην ανάπτυξη του λόγου να αναγνωρίζεται και να αντιμετωπίζεται πριν από την έναρξη της Α΄ Δημοτικού.
Για την ανάπτυξη του λόγου των παιδιών και τον ρόλο των γονιών και των εκπαιδευτικών στο ζήτημα αυτό, μίλησε στην ενημέρωση – παρουσίασή της η Λογοθεραπεύτρια Θεοδώρα Ψύρρα στους γονείς και φίλους του 2ου Νηπιαγωγείου Τυρνάβου.
 Η κ. Ψύρρα ανάμεσα σε άλλα, τόνισε ότι το κάθε παιδί αναπτύσσει το λόγο του με το δικό του ρυθμό. Παρ’ όλα αυτά, δεν θα πρέπει να υπάρχει μεγάλη απόκλιση από τα αναπτυξιακά ορόσημα.
Στο τέλος της παρουσίασής της η Λογοθεραπεύτρια απάντησε σε ερωτήσεις των γονέων. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου Τυρνάβου ευχαριστεί θερμά την κ. Ψύρρα για την άρτια ενημέρωση – παρουσίαση.



1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 


Ο Σύλλογος Γονέων την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου και ώρα 5:30 μ.μ, στο χώρο του Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν  ενημέρωση -  διαδραστική συζήτηση με θέμα :
«Τα όρια στην συμπεριφορά των παιδιών: θετικοί τρόποι διαπαιδαγώγησης»
Την ενημέρωση και το συντονισμό της συζήτησης έκανε η εξαιρετική  Κοινωνική Λειτουργός - Συστημική Οικογενειακή Θεραπεύτρια Μπουκουβάλα Ελευθερία .




                                                  Επιμέρους θεματικές ενημέρωσης:
·                                                                                          Όρια – χρόνος, συνέπεια, σταθερότητα
·                                                                                                      Πειθαρχία και αυτοέλεγχος
·                                                                                 Απαγορεύσεις – συνέπειες, αλλά και έπαινοι
·                                                                                          Κανόνες αποδεκτής συμπεριφοράς


ακολούθησε βιωματική άσκηση σε ομάδες - εξετάζοντας μελέτη περίπτωσης


                      όλοι οι γονείς μας ενθουσιάστηκαν και συμμετείχαν ενεργά
           ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων έδωσε στη κυρία Μπουκουβάλα φιάλες κρασί, 
                                             προσφορά του Χρήστου Ζαφειράκη






Ώρα για το δεκατιανό!

Αγαπητοί γονείς,
Το δεκατιανό (πρόγευμα) αποτελεί θεσμό στο νηπιαγωγείο. Σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα τα παιδιά προγευματίζουν καθημερινά γύρω στις 10.30π.μ. Είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα αν λάβουμε υπόψη ότι τα περισσότερα παιδιά φεύγουν από το σπίτι έχοντας πιει μόνο ένα ποτήρι γάλα, χωρίς δηλαδή να έχουν πάρει πλήρες πρωινό.
Παρατηρούμε όμως, αρκετές φορές τα παιδιά  να φέρνουν στο Νηπιαγωγείο, ακατάλληλο – πρόχειρο κολατσιό ή τροφές χαμηλής θρεπτικής αξίας για το πρόγευμά τους. Αλλά και τα νήπια που φέρνουν από το σπίτι τους ένα ισορροπημένο και θρεπτικό μικρο-γεύμα πολλές φορές αρνούνται να το φάνε γιατί θέλουν να δοκιμάσουν από το κρουασάν ή τα γαριδάκια που έχει φέρει ο φίλος τους ή η φίλη τους στην τάξη…τα παιδιά σ’ αυτή την ηλικία δεν μπορούν να αντισταθούν στην πρόκληση ενός γευστικού σνακ.
Από την άλλη, γνωρίζουμε καλά ότι το να ετοιμάζουν οι μαμάδες κάθε μέρα κολατσιό για το νηπιαγωγείο δεν είναι εύκολη υπόθεση! Όσο καλή διάθεση και να έχουν, η παγίδα της φτωχής (από άποψη θρεπτικής αξίας) διατροφής παραμονεύει. Τα cookies ή τα κρουασάν είναι σίγουρα η εύκολη επιλογή, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι γεμίζουν τα παιδιά με άχρηστες θερμίδες.
Εμείς ως παιδαγωγοί από την πλευρά μας θεωρούμε ότι είναι εκπαιδευτική ανάγκη μέσα από τις καθημερινές «ρουτίνες» του προγράμματος του Νηπιαγωγείου να θέσουμε στόχους αναφορικά με την υγιεινή διατροφή και τις σωστές διατροφικές συνήθειες των νηπίων μας. Τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν να φροντίζουν για την υγεία τους, να τρώνε όλα τα τρόφιμα (μια και η ποικιλία στα γεύματα αποτελεί τη βάση της σωστής διατροφής), να αντιληφθούν τη σημασία του πρωινού γεύματος, να γνωρίσουν ποιες τροφές βλάπτουν τον οργανισμός τους ή καταστρέφουν τα δόντια τους
Και για τη φετινή χρονιά λοιπόν, θα έχουμε  εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής στο Νηπιαγωγείο μας. Θα δίνεται στα νήπια κάθε Παρασκευή και είμαστε πεπεισμένες ότι θα διευκολύνει τους γονείς στην καθημερινή προετοιμασία του σχολικού κολατσιού.

Οι βάσεις για  να αποκτήσουν τα παιδιά σωστές διατροφικές συνήθειες μπαίνουν τώρα, πράγμα που σημαίνει ότι ο ρόλος μας ( γονιών και παιδαγωγών ) είναι κοινός και σημαντικός. Τα παιδιά σ’ αυτή την ηλικία, χρειάζονται τροφές που να προασπίζουν τον οργανισμό τους, να τους δίνουν ενέργεια και  να ενισχύουν τη ψυχοσωματική υγεία και την πνευματική τους ευεξία.
Ενθαρρύνοντας την αυτονομία στην ώρα του δεκατιανού:
Το πρόγευμα στο Νηπιαγωγείο είναι συνώνυμο της αυτονομίας. Τα παιδιά όμως της προσχολικής  ηλικίας δεν έχουν τόσο ανεπτυγμένες κινητικές δεξιότητες. Γι’ αυτό θα πρέπει να φροντίσετε:
·         να έχουν μαζί τους ταπεράκια που να μπορούν εύκολα να τα ανοίξουν και να τα κλείσουν.
·         να έχουν στη τσάντα τους μια μικρή υφασμάτινη πετσέτα που θα στρώνουν στο τραπέζι
·         να έχουν παγουρίνο που να μπορούν να το χειριστούν, εναλλακτικά προτιμήστε μπουκαλάκια εμφιαλωμένου νερού
·         να υπενθυμίζεται στα παιδιά να ζητούν τη βοήθεια της Νηπιαγωγού σε περιπτώσεις που αντιμετωπίσουν δυσκολία, όπως το να ανοίξουν το γιαουρτάκι τους
·         τα φρούτα μπορείτε να τα έχετε καλά πλυμένα αλλά ποτέ καθαρισμένα (γιατί μαυρίζουν) – καθαρίζουμε οι Νηπιαγωγοί τα φρούτα την ώρα του γεύματος
·         τέλος αποφεύγεται να φορτώνεται το παιδί με πολλά φαγώσιμα ή πράγματα που δυσκολεύεται να τα διαχειριστεί και να τα φάει,  αρκεστείτε σ’ αυτά που έχει το πρόγραμμα της ημέρας.



28/7/2018....'Να φιλάς τα παιδιά σου τα βράδια – ακόμα κι αν κοιμούνται'........




Να τα φιλάς για σένα, αυτή τη φορά. Όχι γι’ αυτά. Για να θυμάσαι πάντα τα κλειστά βλέφαρα που βλέπουν όνειρα με νεράιδες και να ανασαίνεις τις παιδικές ανάσες που μυρίζουν τριαντάφυλλο, γλυκό του κουταλιού, γιασεμί και όλες τις υπέροχες ευωδιές του κόσμου. Να αγγίζεις τα μεταξένια μαλλιά τους, να φτιάχνεις καλύτερα τα σκεπάσματα, όχι γιατί χρειάζεται, αλλά για να δώσεις έξτρα φροντίδα που σου περίσσεψε τώρα που κοιμήθηκαν και δεν ξέρεις τι να την κάνεις.
Να πάρεις από τα λυμένα χεράκια τους, το βιβλίο ή την κούκλα που κρατούσαν, να την βάλεις δίπλα τους, όσο ακόμα την θέλουν, όσο δεν κοιμούνται χωρίς την αγκαλιά της, μέχρι να γίνει κι αυτή, με χιλιάδες ακόμα αντικείμενα, τρόπαιο μνήμης.
Να κάθεσαι απαλά δίπλα από το κρεβάτι τους και να τα κοιτάς, όσο έχεις τον χρόνο να το κάνεις. Να ρουφάς αυτές τις στιγμές, να μην τις ξεχάσεις ποτέ, γιατί θα είναι από εκείνες που θα σε τυλίγουν με τη ζεστασιά τους σαν ζεστό ρούχο τις ώρες που θα παγώνεις μέσα σου. Θα είναι το φάρμακό σου τις στιγμές που τίποτα δεν θα πηγαίνει καλά, θα είναι ένα από τα πιο πολύτιμα υλικά από αυτά που συνθέτουν την ψυχή σου.
Και να τα νανουρίζεις σιωπηλά, να τα φιλάς με τα μάτια και να τα φυσάς ούριους άνεμους από μέσα σου για τα ταξίδια που θα κάνουν αύριο, για τις ευκαιρίες που θα έχουν να ξανοιχτούν σε καινούριους χάρτες.
Είναι η καλύτερή σου στιγμή να τους πεις όλα τα ανείπωτα που έχεις μέσα σου γι’ αυτά. Όλα εκείνα που δεν λες για να μην γίνεις υπερβολική, κτητική, κουραστική. Όλα εκείνα τα «σ’ αγαπώ» που δεν τελειώνουν και όλα εκείνα τα «να προσέχεις» που κουδουνίζουν στο μυαλό σου. Όλα τα όνειρά σου γι’ αυτά, και τις ελπίδες σου και τις ευχές σου. Ψιθύρισέ τα τώρα και άστα να φύγουν ψηλά σαν μπαλόνια, κι αυτά θα βρουν το δρόμο τους, μην νοιάζεσαι. Θα γίνουν αόρατες κλωστές που θα ενώσουν όσα πρέπει να ενωθούν.
Κι ύστερα σβήσε το φως, κι άσε εκείνο το μικρό μόνο του διαδρόμου. Και μετά βγες από το δωμάτιο, αθόρυβα, στις μύτες, μην ξυπνήσουν και ξυπνήσουν από το όνειρο που έφτιαξες μαζί τους.
Γι’ αυτό σου λέω. Να φιλάς τα παιδιά σου κάθε βράδυ – κυρίως όταν κοιμούνται.




8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018









ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΡΟΧΗ Α' ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΡΠΑ/ΑΕΑ (β'κύκλος 16/3/2017)


1.    Αντιμετώπιση Τραυματισμών
2.    Θεωρητικά :  Λήψη μέτρων ασφάλειας – ατομικής προστασίας & υγιεινής, τραύματα, αιμορραγίες, κατάγματα, εγκαύματα, ηλεκτροπληξία – κεραυνοπληξία, οργάνωση φαρμακείου.
3.    Επιδείξεις : Περιποίηση τραύματος, έλεγχος αιμορραγίας – ίσχαιμη περίδεση, ακινητοποίηση κατάγματος, τρόποι ακινητοποίησης & μεταφοράς τραυματία (αυτοσχέδιοι, λαβές κτλ).
4.    Αντιμετώπιση Παθολογικών περιστατικών
Θεωρητικά :  Λιποθυμία, έμφραγμα μυοκαρδίου, επιληψία, δήγματα (τσιμπήματα) εντόμων – φιδιών, αλλεργικό σοκ (shock), δηλητηριάσεις.

Επιδείξεις : Τοποθέτηση ασθενή στην κατάλληλη θέση, αντιμετώπιση λιποθυμίας, αντιμετώπιση επιληπτικού ασθενή, τοποθέτηση Ασθενή σε πλάγια θέση ασφαλείας, αντιμετώπιση πνιγμονής από ξένο σώμα. 
Παρουσίαση θεωρητικού μέρους από τον εκπαιδευτή Λέντζα Ξενοφών 






Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση - πρακτικη εξασκηση





ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΑΔΡΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ
Ο αδρός συντονισμός είναι η ικανότητα του ατόμου να χρησιμοποιεί συνδυαστικά μεγάλες μυικές ομάδες για τον έλεγχο στοχοκατευθυνόμενων κινήσεων. Η επίτευξη κινητικών δεξιοτήτων μέσω ομαλών μοτίβων και αλληλουχιών της κίνησης, υποστηρίζει σημαντικά τις δραστηριότητες καθημερινής ζωής, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο κ.α.
Δραστηριότητες που ενισχύουν τον αδρό συντονισμο είναι οι εξής:

1.    Το παιδί περπατάει γύρω από το τραπέζι στις μύτες των ποδιών και επιστρέφει από την αντίθετη φορά περπατώντας στις φτέρνες.

2.    Το παιδί περνάει κάτω από το τραπέζι έρποντας με την κοιλιά και επιστρέφει έρποντας με την πλάτη.

3.    Ζητήστε από το παιδί να κυλίσει στο πάτωμα, από τον έναν τοίχο στον άλλον.

4.    Μάθετε στο παιδί να κάνει τούμπες.

5.    Το παιδί στέκεται στο ένα πόδι όσο γίνεται περισσότερο ˙ επαναλάβατε με το άλλο πόδι.

6.    Το παιδί χτυπάει τα χέρια του και πρέπει να πηδάει συγχρόνως.

7.    Το παιδί κρύβεται κουλουριασμένο κάτω από μια κουβέρτα στο σινιάλο σας πρέπει να βγει όσο γίνεται πιο γρήγορα.

8.    Το παιδί ξαπλώνει με την πλάτη και κάνει ποδήλατο πρέπει να κινεί τα πόδια του αργά και σιγά σιγά επιταχύνει.

9.    Το παιδί πρέπει να περπατάει σέρνοντας τα πόδια του στο πάτωμα όταν του χτυπάτε παλαμάκια, πρέπει να περπατάει σηκώνοντας πολύ ψηλά το γόνατο.

10.    Ρίξτε τη μπάλα στο παιδί μόλις καταφέρει να την πιάσει επαναλάβατε, απομακρυσμένος λίγο περισσότερο κάθε φορά.


11.    Ζητήστε από το παιδί να περπατάει στα γόνατα, με την πλάτη ίσια, τα χέρια στα πλευρά.

12.    Ανασηκώστε τα πόδια του παιδιού και ζητήστε του να περπατήσει με τα χέρια.

13.    Σχηματίστε με εφημερίδα μια ευθεία γραμμή στο πάτωμα, μήκους τριών μέτρων περίπου και πλάτους πέντε εκατοστών. Το παιδί πρέπει να περπατήσει πάνω σ´ αυτή τη γραμμή, χωρίς να πατήσει τα πόδια στο πλάι. Να επαναλάβει πηγαίνοντας προς τα πίσω.

14.    Σχηματίστε δυο γραμμές στο πάτωμα με χαρτοταινία, που απέχουν μεταξύ τους είκοσι εκατοστά και έχουν μήκος τρία περίπου μέτρα. Το παιδί πρέπει να περπατήσει ανάμεσα σ´ αυτές τις γραμμές, χωρίς να τις αγγίξει. Να επαναλάβει πηγαίνοντας προς τα πίσω.

15.    Σχηματίστε με σπάγκο στο πάτωμα έναν κύκλο περιφέρειας δυόμισι περίπου μέτρων. Το παιδί πηδάει με ενωμένα τα πόδια μέσα και έξω από τον κύκλο. Να επαναλάβει με το ένα πόδι αν μπορεί.

16.    Ρίξτε ένα μπαλάκι από αλουμινόχαρτο το παιδί πρέπει να τρέξει να το βρει και πρέπει να το φέρει περπατώντας αργά, όπως η χελώνα.

17.    Ζητήστε από το παιδί να σπρώξει με το ένα πόδι ένα άδειο κουτί παπουτσιών και να επιστρέψει χρησιμοποιώντας το άλλο πόδι.
18.    Γεμιστέ με ρύζι ένα μικρό πλαστικό σακουλάκι το παιδί τοποθετεί το σακουλάκι στο πόδι του και προσπαθεί να το ανασηκώσει. Να επαναληφθεί με το άλλο πόδι.

19.    Το παιδί περπατάει με το ένα χέρι τεντωμένο, έχοντας στο επάνω μέρος του χεριού έναν κουτάλι. Να επαναληφθεί κατόπιν με το άλλο χέρι.

20.    Το παιδί, όρθιο, πρέπει να τοποθετήσει ένα νόμισμα μπροστά στο δεξί του πόδι με το αριστερό του χέρι, κατόπιν μπροστά στο αριστερό του πόδι με το δεξί του χέρι. Να επαναληφθούν οι δυο ασκήσεις, τοποθετώντας το νόμισμα πίσω από το πόδι.
21.    Τοποθετήστε πέντε φύλλα τριάντα τετραγωνικών εκατοστών στο πάτωμα , σε απόσταση τριάντα εκατοστών το καθένα. Το παιδί πρέπει να πηδά στο κενό, με ενωμένα τα πόδια. Να επαναλάβει πηδώντας πάνω στα φύλλα αυτή τη φορά

22.    Το παιδί πρέπει να περπατήσει ολόισια, κρατώντας έναν μεγάλο βιβλίο στο κεφάλι του.

23.    Το παιδί περπατάει με τα τέσσερα, κουβαλώντας την εφημερίδα στην πλάτη του.

24.    Το παιδί περπατάει στα τρία κρατώντας έναν κουτάλι στο ένα χέρι. Να επαναλάβει, κρατώντας το κουτάλι με το άλλο χέρι.

25.    Βαλτέ διάφορα εμπόδια (καρέκλες, μαξιλάρια, βιβλία) στο δωμάτιο, το παιδί πρέπει να τρέχει χωρίς να τα αγγίζει. Μπορείτε να προσθέσετε και την παράμετρο της ταχύτητας. (όσο πιο γρήγορα γίνεται)
Ας ξεκινήσει το παιχνίδι μας λοιπόν…….!


ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΡΟΧΗ Α' ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΡΠΑ/ΑΕΑ (α' κυκλοσ 24/11/2016)



Ομιλία με θέμα : ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ (13/10/2016)
ομιλήτρια η παιδίατρος Μαίρη Αλμπάνη - Ψαθά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΙΟΡΤΗ ΑΓΑΠΗΣ

ΓΙΟΡΤΗ ΑΓΑΠΗΣ στο Νηπιαγωγείο μας...με αφορμή τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου https://www.youtube.com/watch?v=Mhg9UlCMBoc και το πρόγευμά μας φ...