Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

28η Οκτώβρη


εικόνες της ΕΙΡΗΝΗΣ






εικόνες του ΠΟΛΕΜΟΥ







εικόνες για συζήτηση






στη ΕΙΡΗΝΗ λέμε ΝΑΙ

Στην Ελλάδα λέμε «ναι»
Και στους Έλληνες λέμε «ναι»
Στο σχολείο λέμε «ναι»
Στις ζωγραφιές μας λέμε «ναι»
Στην ειρήνη λέμε «ναι»
Στην αγάπη λέμε «ναι»
«όχι» λέμε στον πόλεμο
«όχι» λέμε στα κλάματα
«όχι» λέμε στη γκρίνια
«όχι» στους τσακωμούς.

Στο παιχνίδι λέμε «ναι»
Στα τραγούδια λέμε «ναι»
Στα γενέθλια λέμε «ναι»
Και στις τούρτες λέμε «ναι»
Στο διάβασμα λέμε «ναι»
στη φιλία λέμε «ναι»
«όχι» λέμε στους ψεύτες
«όχι» και στους βίαιους
«όχι» λέμε στους βλάκες
«όχι» και στους χαζούς.

Στα ζωάκια λέμε «ναι»
Στα πουλάκια λέμε «ναι»
Στις πεταλούδες λέμε «ναι»
Στα λουλούδια λέμε «ναι»
Στα δεντράκια λέμε «ναι»
Και στα φρούτα λέμε «ναι»
«όχι» λέμε στα σκουπίδια
«όχι» και στη βρωμιά
«όχι» λέμε στην κοροϊδία
«όχι» και στις ζημιές.


Στους μπαμπάδες λέμε «ναι»
Στις μαμάδες λέμε «ναι»
Στις αγκαλίτσες λέμε «ναι»
Στα παραμύθια λέμε «ναι»
Στους αγγέλους λέμε «ναι»
Και στο Θεούλη λέμε «ναι»
«όχι» λέμε στους άμυαλους
«όχι» και στους άχρηστους
«όχι» λέμε στη βία
«όχι» στην τεμπελιά

Στα όνειρα   ΝΑΙ!!!
Στ’ αστέρια   ΝΑΙ!!!
Στα γλυκά    ΝΑΙ!!!
Στα φαγητά
Στα σουβλάκια ΝΑΙ!!!
Στα λουκάνικα  ΝΑΙ!!!
Στις τηγανητές πατάτες  ΝΑΙ!!!
Στη γυμναστική  ΝΑΙ!!!
Στο κολύμπι  ΝΑΙ!!!
Στα αυτοκινητάκια ΝΑΙ!!!
Στους αριθμούς   ΝΑΙ!!!

(στο ρυθμό από "τον ύμνο των μαύρων σκυλιών - λέμε Ναι" του Κελαηδόνη)

θέλουμε ΕΙΡΗΝΗ και το δείχνουμε με τα σώματά μας





και το σχηματίζουμε με πλαστελίνη



τα κολάζ της επετείου


τα ανεμούρια από το τμήμα του ολοημέρου


 οι κατασκευές μας


και οι ομαδικές μας εργασίες


τα περιστέρια της ΕΙΡΗΝΗΣ και το ομαδικό κολάζ των παιδιών...,
με το σύνθημα "θέλουμε Ειρήνη"


 και βέβαια τα καταδρομικά ρίχνουν μόνο καρδούλες αγάπης


διαβάσαμε "το έπος του '40"

κάναμε και μικρή γιορτή


τα παιδιά λένε τα ποιηματάκια που έμαθαν για τη γιορτούλα μας


 και τελειώσαμε με την καθιερωμένη πια παρέλαση

 χρόνια πολλά και του χρόνου παιδάκια να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου




Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

1 ΟΚΤΩΒΡΗ Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Γεια στα χέρια σου γιαγιά

Ερμηνεία: Χορωδία

Να 'χαμε, τι να 'χαμε
πέντ' έξι κεφτεδάκια
μια κατσαρόλα τραχανά
δυο τρία γιουβαρλάκια
με άνηθο και μαϊντανό
και με πιπέρι κόκκινο!

Να 'χαμε, τι να 'χαμε
αρνίσια παϊδάκια
ένα ταψί με μουσακά
και λίγα ντολμαδάκια
με αβγολέμονο παχύ
να έχουνε περιχυθεί.

Αχ, γεια στα χέρια σου, γιαγιά
που φτιάχνεις τα καλά φαγιά!

Να 'χαμε τι να 'χαμε
τηγανητές πατάτες
κοτόπουλο και γίγαντες
και γεμιστές ντομάτες
χορτόπιτα, κοκκινιστό
κι ένα παστίτσιο αχνιστό.

Αχ, να 'σουνα εδώ, γιαγιά
που φτιάχνεις τα καλά φαγιά!

Να 'χαμε, τι να 'χαμε
και τι να λέμε τώρα
πεινάω πολύ κι είναι νωρίς
και δεν περνάει η ώρα.
https://www.youtube.com/watch?v=huyimX0GZPY



Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού





Με αθλητικές δραστηριότητες αλλά και πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια ασχολήθηκαν τα παιδάκια μας σήμερα στα πλαίσια της 5ης Πανελλήνιας  Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού- Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2018.








 Ο αθλητισμός δεν αφορά μόνο στη σωματική ανάπτυξη και υγεία, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το μικρό παιδί αρχίζει να αντιλαμβάνεται τον κόσμο. Με τη συμμετοχή του στα αθλήματα το νήπιο γίνεται μέλος μιας ομάδας και μαθαίνει να επικοινωνεί ισότιμα και με κανόνες, να συμμετέχει σε μια κοινή προσπάθεια προς έναν κοινό στόχο.
 Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι και το γεγονός ότι μέσα από τον αθλητισμό το παιδί αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τη διαφορετικότητα και καλλιεργεί την ιδέα του αλληλοσεβασμού  και της ανεκτικότητας.
Ο αθλητισμός είναι ένας τρόπος ξεκούρασης, εκτόνωσης, αλλά και ψυχικής ηρεμίας. Είναι γεγονός ότι η σωματική  άσκηση ελαττώνει την ένταση, τον θυμό και την επιθετικότητα.







Με σύνθημα  « ΑΣ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ»  και με πολύτιμη εμψυχώτρια - συνεργάτιδα τη γυμνάστρια Μουστάκα Έλση τα παιδάκια μας για 2 ώρες και  εντός του σχολικού ωραρίου πήραν μέρος σε αθλητικές δράσεις όπως τρέξιμο, ασκήσεις στο κύκλο, σκυταλοδρομία, δρόμο μετ'εμποδίων, αλλά και σε πλήθος ομαδικών παιχνιδιών όπως μουσικό καπέλο, λίμπο, καραμελοδρομίες..... 



Στο τέλος δόθηκαν μετάλλια και έπαινοι συμμετοχής σε όλα τα παιδιά μας.

ευχαριστούμε θερμά τη γυμνάστρια ΕΛΣΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑ, το ΔΣ του συλλόγου γονέων και ιδιαίτερα τον πρόεδρο ΒΑΙΟ ΜΑΛΚΑ, τον παππού της Ισαβέλλας μας ΖΗΣΗ ΤΡΙΓΚΑ για την κατασκευή των ενθυμίων, τους γονείς ΓΚΑΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ και ΛΟΥΛΕ ΒΑΣΙΛΗ για τους χυμούς και τα φρούτα.

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

παιχνίδι στην τάξη - παιχνίδι στην αυλή

ώρα για παιχνίδι....
Το παιχνίδι αποτελεί τη «φυσική» γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητας στο Νηπιαγωγείο.




Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί εξωτερικεύει τα συναισθήματά του, μαθαίνει, πειραματίζεται, ευχαριστιέται, απογοητεύεται και ανακαλύπτει σιγά-σιγά τον εαυτό του και τον κόσμο που το περιβάλλει. Το παιχνίδι πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό καθώς το ίδιο το παιδί το θεωρεί πολύ σημαντικό, κάτι που φαίνεται και από το πόσο πολύ απορροφάται από αυτό που κάνει.


Το παιχνίδι βοηθά το παιδί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο ως ένα οργανωμένο σύνολο. Οι παρεμβάσεις και η αξιοποίηση του τρόπου με τον οποίο το παιδί επιλέγει να παίξει είναι καθοριστικής σημασίας. Το παιχνίδι είναι ενδεικτικό της ικανότητας του παιδιού να επικοινωνεί και να ανακαλύπτει τη σχέση του με τα άλλα παιδιά αλλά και με τους ενήλικες.
Στο χώρο του Νηπιαγωγείο οι ενήλικες - εμείς οι παιδαγωγοί, φροντίζουμε να βρίσκεται το παιδί σε ένα περιβάλλον που να καλλιεργεί, να ενισχύει και να ενθαρρύνει την ενασχόλησή του με το παιχνίδι.Παράλληλα, αποτελούμε υπόδειγμα για το παιδί, καθώς του παρέχουμε πιθανούς κανόνες συμπεριφοράς.

 Το παιδί χρειάζεται να βρίσκεται σε ένα περιβάλλον που θα του επιτρέπει να εκφράζεται ελεύθερα και να νιώθει ασφάλεια, ώστε να μπορεί να εξερευνά και να αναπτύσσεται σε καθημερινή βάση.Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί ωριμάζει και γίνεται υπεύθυνο. 



Στο Νηπιαγωγείο, το παιχνίδι αποτελεί ένα συμβολικό μέσο, με το οποίο οι παιδαγωγοί μεταδίδουμε στο παιδί βασικές αλήθειες που αφορούν τόσο αυτό όσο και τις εμπειρίες του. Συγκεκριμένη και ιδιαίτερη γλώσσα του παιδιού, το παιχνίδι, συνιστώντας τη μόνη ίσως γλώσσα που κατέχει από πολύ μικρή ηλικία και που το βοηθά να εκφράζει τι πραγματικά εννοεί και αισθάνεται.
θα συνεχίζουμε να παίζουμε λοιπόν....καθημερινά....στην όμορφη αυλή μας αλλά και μέσα στις τάξεις όταν ο καιρός το απαιτεί.....

συμμετοχή του 2ου Νηπιαγωγείου στο παιδικό καρναβάλι Τυρνάβου

  FLΙNSTONES – Οι μικροί μας φίλοι από το 2ο Νηπιαγωγείο παρελαύνουν με περηφάνια και πολλή φαντασία, φέρνοντας μαζί τους το πνεύμα της Λίθι...